Selasa, September 08, 2009

sekembalinya..

salam kalian..

yeepp!! sye sudah pulang dr perak..
dgn berwajah sgt gembire...=)))
hahaha.. giler besh bercuti sehingga xsedar dah ari slase..
pose kat kg alangkah indah..
ari2 mkn mewah dgn kesedapan masakan air tgn mak..
waa..makasie pada mak aku..
AKU SAYANG KAMU..hihihi...



bertarikh: 4 sept 2009
bertempat: masjid India..
aktiviti yg dijalankan: bersopin bgai org kayo..
catatan:
hihihi.. aku sopin aye..awei ke?
xlah kan.ok la ni kan.2minggu nak aye..
Muhammad Faiz la temankan aku.. cian die...
1hari die sakit perot keracunan makanan..cirit birit..
tp ttp setia menemani bdk ngade2 ni bersopin..
MAKASIE syg so muchh!!.. hehehe..
die duduk je tunggu aku sopin..byk tempahan kan..
hbs sume kedai aku serbu bagai org xpose..
maap..aku pose ok hari tu..besaho hny 3keping biskut kering..
tp tenaga aku cam saho 3pinggan nasi..wah!!agak hebat disitu..
berjaya mendapatkan baju raye n tempahan tudung2..slendang2 n mcm2 ag..
cops..faiz g semayang jumaat kat masjid india tu.,
tp aku sure die xpaham khutbah kat situ..hahaha..
k lah.. pnt dah stori..nak berehat seketika..
byesss>_<...



curi snap.. owang ngah sakit peyot.. hehehe...dan ttp setia menunggu...=)) luv u..

Tiada ulasan: