Sabtu, Februari 05, 2011

bbq de'5

- ni pic tempat yang berkait lam cite kat bwh ni k...-

hypess!!! ebelibadi....^_^
lambat kan sy update..maaf.. sy x skeriative die n xsehebat org tu mengarang.. yang penting, sy tahu ape sy buat.. betol x?? mls nak kesahkan hal org lain, aku x kritik ko, then ko no need la nak kritik2 aku.. kalu yg membina xpelah jugak, tapi kalu just nak sindir2 manja belapik bagai, xpayah la,, oke?? xske baca x payah baca..time kasih..=) 

oke! bebalik kepada tajuk asal aku kat atas tu.. BBQ De'5.. haa... aa cecite cecite.. oke nak cita la ni.. td pg kami sepatutnya be7 pergi berkelah kat Kuala Woh, hot spring tu.. dan bile nak betolak pg td tetiba!! haa..tetiba kete GE buat hal..=( nak jadi kesah, GE n sSOFEE x dapat la menjuin kami...sooo saddd... tp xpe..misi still jalan cam besa.. mula2 pon mmg planning g be5 jugak,... mmg xde rezki dorg nak join n makanan pon byk gak belebih...aku bwak blk n bg mak,abg,akk,adik aku mkn..=) 

oke! kat sana td kami wat BBQ lah,menu utama.. ayam diperap oleh farah.. sedap sgt2!! pandai mama farah buat kan.. next time leh order lg..hee.. oke, pastu nasi goreng yang mcm2 ada lam tu cik kiah plak yg masak..yeayy!! sedap jugak..byk gak mknn td sebab mkn be5, bli utk be7..haihh... egt nak bli kek, tp x jd sebab x amai yg juin.. oke cik kiah, next time celebrate besday awk k..=) pas bakar2,mkn2 kitorang pon bedebushhhh la...=) mandi ngan girang sekali.. tp air nya sgt cetek.. nasib arin n apy dah berusaha mendalamkan air sungai tu..haha.. mcm mana cara nya? itu rahsia..=) oke..tp siap leh main gayut2 lagi..sgt best la.. dan kami main polis sentri lam sungai..aje gile..mmg gile penat la belari.. ase nak tecabut kaki.. ni pon masih ade ase lemak2 begoyang..hee..nak kurus la tu kut! haha..

akhirnya pas mandi mkn lagi utk 2nd round then baru kemas2 n begerak pulang.. sgt2 letih..lebih2 lagi aku siap tdo ag lam kete..hee..sori kawan2..=) odw blk tu ade gak aku celik2 mata dengar deme beborak ngumpat aku la,kuang asam betul n jalan jemm!! haa..amik korg..penat gak la td, patut dekat jd jaoo.. org ramai sebok nak pulang ke KL dan sebagainya..cuti tinggal sehari je kan..esok mst lagi n lagi n lagi jemm! kan kan kan...uhmm..tp xpelah, apy nak tumpangkan kami blk..yeay!!=) senang hati mak nak taw~~heee....

oke lah!! itu je nak update.. nt lain kali cite lagi.. babai uolss...=)
bais!!!

Tiada ulasan: