Khamis, Ogos 18, 2011

alahaii....lama dah besawang.....=_=

hype! salam sume....;)
alahaiii...lama dah aku tak update blog ni, sebab tak de mood nak update. tak tahu nak stori ape. hee!

uhm... banyak yang berlaku kebelakangan ni. banyak masalah, banyak dugaan, banyak keje. wah! banyak keje kat office!;P geli je..hee! kat office baru-baru2 ni agak bizi sebab nak kemas fail untuk di audit ISO. aduyaiiii. berapa lama xkemaskan fail da. macam-macam form aku nak kene setel kan. memang penat la menulis, tapi akhirnya selesai jugak sebab hari ni audit nye. alhamdulillah. so, mulai esok aku kene buat keje baru la pulak. keje ape yang akan menyusul selepas ni? kite tunggu..:p

bercerita tentang penyelia LI aku ni. die dah semakin OK sekarang, dah tak cakap nak marah-marah dah, cuma perli memerli lagi tu masih ade la. masih suke menyakat, aku tak layan pon. kalu di layan nanti sakit hati dong..;P.. 1 bende yang aku kurang gemar adalah bile dorang buat aku macam kuli pulak, suh pegi sana, pegi sini. haihh.. mungkin persaan aku ase kene buli, mungkin korang ase normal. aku yang lalui aku je tahu kot.:p hee! xpelah, aku redha. tak lama je lagi kan. sikit lagi.. sikit lagi.. bersemangat!!!! ;)

harap-harap aku sekuat tiger. nak-nak tengah bulan ramadan ni, kene banyakkan bersabar. amalan mulia jangan dilupakan, yang wajib harus di laksanakan juga.

oke yaaa... cukup aku beceloteh..

tata....

bais!!


Tiada ulasan: