Isnin, Oktober 03, 2011

ouh! ade lagi rupenye....

salam! ahhaa.....

lama x update...meh nak xcercise sikit jari jemari halus mulus aku ni..haha.. oke! aritu..ouh, 2mggu lepas 20hb sept..tamat sudah latihan industri ku. xde pape yang menarik pon.. haha..sebab malas nak stori lebih.. so dah  hampir 2 minggu ni aku nak kene presentation bende alah ape aku buat time LI kat depan penilai.. rasa bahagia sangat.. sangat-sangat bahagia.. saat ini la paling aku tunggu-tunggu untuk aku menjadi semakin buntu gilos menyiapkan report, slide and segala mala la.. bohsan gituwww...kalau korang OK, OK la..aku xsuke..haha.. jujur kan...abaikan~~~

so..harini isnin..aku ngah sebok mabok la menyiapkan slide sebab esok nak present daaa...ape pon x boleh.. haha.. 2 minggu cuti aku di padatkan dengan aktiviti makan, nonton, makan dan trus-trusan makan di situ. bahagia amat sangat. so, arini turn aku perah keringat sisa-sisa LI yang aku masih terlekat celah-celah otak ni untuk di muatkan ke dalam slide.. tungkus lumus lagi dan tungkus lumus lagi....

slide aku memang x menarik la..sebab memang selama aku belajar presentation ape-ape pon slide aku memang xpenah lawa, sebab aku x kretip kowt...hahah.. abaikan~~ prof sok jangan tertido lak tengok slide aku yang suram muram durja je warna nya. haha..


haha..tengok tu.. aku sememangnya tidak kretip!!gelap aje~ haha.. jangan tido.. harap jangan tertido ya... ^_^

so..akhir kata.. caiyok2 la untuk aku esok.. semoga dapat menjawab soalan dengan tersusun dan tidak seperti selalu manjawab dengan lintang pukang.. aha...

bais! salam...;)

Tiada ulasan: