Jumaat, Disember 16, 2011

ape nak jadi ni........^_^

salam....;')

lama ase tak update blog.. mood takde..so, senyap la.. lebih baik kot...huhu.. sebulan yang mcm2 bende berlaku.. ya Allah... sesungguhnya aku terlalu lemah menghadapi ujian dariMu...;'') tapi, aku bersyukur kerana setiap ujian adalah tanda sayangNya kepada ku....;'') dalam keadaan aku yang masih menganggur.. masih belom dapat keizinan untuk mencari rezeki di luar sana, terlalu susah untuk aku mengontrol emosi.. waduhhh.. emosi selalu terganggu bila terasa sunyi tu... teringat la saat2 manis waktu dulu...;') huuu~~ kenangan biarlah tinggal kenangan..

tapi, manusia sekarang ni pelik2.. ego tak betempat.. angkuh tak kene gaya.. hidung tinggi seolah-olah mancung la sangat..padahal yang hadoo.. aku xkesah... rezeki masing2..memang la usaha doa tawakal tu penting.. tapi kamu org yang konon nye terlalu berjaya ni xperlu la menghina org yang kurang benasib baik.. aku yakin, setiap yang berlaku ade hikmah.. ye...aku yakin itu.. izin kedua org tua itu penting... insyaAllah... Allah sentiasa ada disisi hambaNya yang sabar....;')

chill la babehhh....:'')

bais!

Tiada ulasan: