Khamis, Ogos 05, 2010

pencurik!!!


PENCURIK!!! ko memang dasar org yg xberilmu... tu la.. kecik2 mak pak ko anta g sekolah ko xnak belajar kan.. mmg aku ckp kasar..memang!! mmg patot buat org yg xda akal mcm ko yg mencurik!! knp ko mencuri?? nak bli dadah? ganja? atau ape?? knp umah mak aku? ko g la rompak kedai emas ke yg mmg dah kaya tu... watpe g mencurik kat umah mak aku.. hbs gelang2 mak aku ko amik...lappy akk aku ko bantai..duit gaji abg aku ko kebas, nset akk aku ko lesapkan,.. ko mmg manusia yg xtau hukum.. ko nak tau ape hukum mencuti ni?? ni ko baca ni.. Mencuri itu adalah salah satu daripada dosa-dosa besar dan mewajibkan potong tangan ke atas si pencuri itu.
Sebagaimana dengan firman Allah yang bermaksud:

”Pencuri lelaki dan pencuri perempuan hendaklah kamu potong tangannya sebagai balasan pekerjaan, dari siksaan daripada Allah, Allah maha perkasa lagi maha bijaksana”

ko nak??? ko mmg layak.. aku kalu dapat ko.. ase nk je aku pijak2 perot ko sampai terburai isi perot.. sebab aku terkejut dengar berita tu mlm td.. ko pukau depa utk ko sebat sume.. ko mmg ptt di hukum..

HUKUM!!! POTONG TANGAN!!!!!
HUKUM!!! POTONG TANGAN!!!!!
HUKUM!!! POTONG TANGAN!!!!!
HUKUM!!! POTONG TANGAN!!!!!

Tiada ulasan: