Khamis, Januari 20, 2011

ggrrrrr!!!

Opss!! tajuk kat atas tu bukanlah nak marah korg k.don perasan meh.xceli nak cite la cikit.cikit ckp.sebab aku xajin pon nak cite bebanyak. haa.nak stori la ase kecewa aku pas 2kali aku mncuba utk menebus tiket wayang free kat alamanda. sah kat GSC je.so nak x nak gsc lah kan.xleh jadi tgv.hurm.tu yg xbape nak bestnye.sampai2 je gila la pnjang yg beratur n tiket pon dah selling faster. ala.sedih kan. keciwa2. bli eskrem mcD je la mkn bg sejuk ati, tau je la aku kan mmg cepat pns. ish! belajo besabo la ain. xpe. aku sabo. n senyum cikit. =) nak amik! hee! =) oke!

utk cik lili kesayangan sy :: mlm ni sy sakit ati lg. n awk mesti tau knp kan. =) hee! tolong sejokkan ati sy guna esbatu leh? haih!

utk my luv luv :: i miss u a lot!! hee.. hati sy kembali berbunga2. cpt2 kumpul duit kite kawen! haha. (gatai...)

utk tini :: jgn ckp aku wajib kawen ek! aku sepak ko laju2 jatoh katil! buweks!!=P haha.

k uolss...tu je 4 dis entry..=)

bosan ke? ade org tu bosan bc blog sy.haha! ade sy kecah?? kih3..

bais!!^__*

2 ulasan:

BouGaiNvilLea berkata...

kenape sakit ati?? kenape??? haha

rozess berkata...

hahaha,,,,hampeh.,,,tny lg..hehe..