Selasa, Januari 25, 2011

xde tajuk



haip!! ^_^

xceli aku mls nak tulis blog ni..sebab ade org tu kata blog aku bosan.. hahaha...dah agak dah....=_= mmg bosan pon..sebab aku mmg x sekeretive mana...
n pekataan tu pon langsong xde kait mait la ngan aku pendek n panjang kata skalipon.hee! mmg x minat xceli nak karang2 ni.hooohoo.

oke skang mood aku ngah mkn. mkn dan trus mkn. tp bukan mk
n nasi. cube teka?? ha. mst korg mls nak teka. sebab aku pon mls dong nak nunggu jawapan korg. xkuasa ahkak. ha ha ha. oke. ni aku ngan mkn. ngan girang dan gumbira, hasil pemberian rakan2 ku yg baik dan budiman.(over tau! ) oke xpe! nt blanje ag n ag n ag ya kalian. hee! =)


haaa! yg ni cik lili yg kasik! gracias ya miss lili lollipOp! ops!! hee! ngan mara...^_*


oke! yg ni cik tini kuat bebel yg kasik! hehe! tenkiu the veri much ya cik tini! sedap~~

aku mood terharu~~ =_= mata pon ngah asyikkkk je mengunyah kau!. sedap lol. korg nak test? boley! bli lu br leh test ye. aku makan lu.jemput2. tgk aje. wee!

oke! stori pasal smlm. smlm ye. oke semalam.
aku kluar dengan
.
.
.
.
.
.
.

SESEORANG

waka waka waka....(teka sape!)
xpayah teka pon xpe! xkesah pon.=P
haaa... kitorg g mana? g mana? g mana?
haaa... xnak ckp...=P

uhmm......

oke!

aku nak tulis ape lg ni ek?

aku pelik no la bin ajaib. cane org leh post entry bebanyak? sedang kan aku tatau nak tulis ape? muskil la sgt dlm kepala otak aku ni.

hurm3!

oke.

tata

^_^


Tiada ulasan: