Selasa, April 19, 2011

terima kasih.....

assaalamualaikum....

ucapan terimakasih kat atas tu aku nak tujukan buat family2..kawan2 yg dah wish besday aku..
n x lupa utk ex boipren..haha... tenkiu so muchhhh la... thn ni thn plg byk dpt wish kot...
sebab????
sebab ade FB je la kan...
kalu dulu2 by sms huhhh..leh kira la brape je kan...huhu
oke... 
i loikee indulgence..n... ade la org tu belanja aku indulgence aritu...heee
thanks so much kamu.... ;) thn depan blanje ag ekkk
die bg aku indulgence dengan harapan aku besemangat wat FYP aku tu..

hehe.... berkobar-kobar gak la aku wat FYP tu bersama kek itu disisi..
kih kih kih.... ske lak aku kan... sebab.. aku mmg x terkata la...
sebab xsangka la kan...die nak g bli kek tu utk aku yg sewaktu tu ngah separuh nak gila la gak..
;P thanks kamu... kek itu sedap kan kan kan.....;)

buat yg geli2 baca post entry aku kali ni sori ya..haha...
jgn muntah lak ye...ce jauh..ce jauh sikit baca tu...
oke la...tu saje...tata...

eh jap2....nak ckp... 
ilove uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kat my loveeeeeee fren.....;)

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ehem2.. spe lah org tue yer.. nak teke leh?? haha

cik rozess berkata...

hahahhaa...siapa kah kamu si tanpa nama?????