Ahad, Mei 15, 2011

xde tajuk

assalamualaikum kalian...;)

lama x ngengupdate benda alah ni... so.. aku bagi 1 entry yg tiada erti la... haha...
jangan mara..mara nanti kene lelong..

wink3!!!^_*

oke! cite pasal skang ni.. sekarang ni aku kat kampung halaman.. balik setelah sekian lama menjadi tanggang..
haha..tipu je.. balik hantar barang lah, sebab pas ni aku kene praktikal plak.. haihh.. tua lak ase org lain 3 tahun, aku 3tahun stgh..alhamdulillah... ha.. kalu korg nak tahu..dan x nak tahu pon.. aku still nak bagitahu gak..hoho
FYP aka Final Year Project aku TIDAK lepas lagi..kih3.. sgt bahagia..deccccan syg kat aku,jadinye die nak tengok muka aku lagi yang kehulu dan kehilir di foyer fakulti itu.. alhamdulillah.. aku bahagia datin.. xpe2..jgn kerisauan ye.. ^_0... yang aku tahu, dalam minggu ni sure settlement lah! kalau tidak..hurm.. kalau tidak.. memang siap sedia la apa saja yang patut aku bako!! kite bako!!.. haaa... 
selamat hendaknya....hehe..oke lah, tu sahaja entry aku kali ini..;P

bais!!!


Tiada ulasan: